Blondinbellas PR-trick

Ingen kan väl ha undgått debatten om hurvida Blondinbellas "övergrepp" är ett PR-trick eller inte. Nej, jag tänkte väl det. Innan jag börjar vill jag bara säga att ingen människa förtjänar ett bli utsatt för ett övergrepp eller liknande. Ingen! Men jag kan nog våga mig på och säga att detta "övergrepp" aldrig någonsin har skett! Möjligtvis har någon nobbat henne då hon försökt få till det med en kille nere i Rimini och ist för att behöva erkänna att hon blivit nobbad så kommer hon på att hon har blivit utsatt för ett fasansfullt "övergrepp."

En massa svarslösa frågor cirkulerar vilt i mitt huvud och jag antar att vi aldrig kommer att få veta sanningen. Men några jag skull vilja ha svar på är:

1. Varför beskylla resebolagen? Det är väl ändå dina föräldrars ansvar att informera om att sådant kan hända såväl minderåriga som myndiga tjejer både i Sverige och utomlands. Och du som är så insatt i politiken och sägs vara så påläst och smart borde väl kunna räkna ut att sådana saker kan hända alla. Tom dig!

2. För det andra undrar jag hur du efter "övergreppet" vågade bo hos en kille du aldrig tidigare träffat? Han kunde ju ha vart ett monster han med?

3. Vart var dina kompisar efter allt detta? Borde de inte följa med dig hem istället för att stanna kvar och festa? Är det vad du kallar kompisar?

4. Hade jag blivit utsatt för ett sådant "övergrepp" hade jag inte klarat av att åka iväg bara några dagar efteråt för att träffa min killes familj och sedan posera lättklätt brevid hans segelbåt. Jag hade heller inte skrivit någonting om det i bloggen. Men ok, du behöver ju publicitet nu när du inte orkar blogga.

5. Vad har du för föräldrar egentligen? Hur kan de låta dig åka till Rimini där varenda människa vet att det kryllar av äckliga överklassgubbar som inte vill nåt annat än få till det med yngre tjejer? Hur kan de låta dig supa, gång på gång. Jag förstår inte hur de tänker, hur du tänker.

Detta är ingenting man skämtar om. Och det verkar som de flesta ser igenom ditt fula PR-trick. Inga vittnen? Var du inte på ett klubb? Någon måste väl ha sett något?

SKÄMT!

Ni förstör så mycket för andra tjejer!


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: eller hur, dom där skorna är döläckra :D

2008-07-28 @ 22:33:30
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Katarina

Apropå det där med Bellas kompisar, de följde ju med henne efter övergreppet tillbaka till hotellet.. Sedan kanske de inte hade råd att boka en biljett hem som Bella hade.



Jag tror verkligen inte att det är ett PR-trick. Nog för att hon kan verka rätt korkad ibland men så där okänslig att sitta och komma på såna här grejer skulle hon nog inte göra.

2008-07-28 @ 23:33:29
URL: http://koolakattis.blogg.se/
Postat av: Emma

Helt sant. Men hon gör verkligen allt för att få uppmärkasamhet.

2008-07-29 @ 13:40:11
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0