Vänner, Maginfluensa & Läskig Man

Tjo! Här har man haft maginluensa i nästan ett helt dygn. Blä, det är bland det äckligaste som finns! Det började igår när jag var hemma hos Stina för att bli bjuden på middag. Fick inte alls i min någon lasange som jag annars tycker är jätte gott. Petade i mig lite, men sen var det stopp. Antar att jag fick samma sak som Stoffe fått på bröllopet och min bror fick i natt efter att han åkt hem till Stockholm igen. Blää! Hoppas bara Freja slipper få det. Iaf, när jag kom till Stina igår så fick jag en present av henne. En vit tulpan och en jättesöt bok som det stod " Vänner för livet " på. Hon tyckte den passade mig! Vart så otroligt glad. Tack snälla vännen, du är underbar!
Runt 19.00 var jag tvungen att åka hem då jag mådde så fruktansvärt illa. Kom hem och sa godnatt till Freja som snart skulle bli nattad av Stoffe och sen la jag mig i vår säng och somnade. Vaknade två gånger under natten och kände att jag bara måste kräkas. Men jag gjorde det aldrig! Skönt på ett sätt, för det är så äckligt.

Freja och jag vaknade vid 08.00. Låg kvar i sängen i en timme. Hon fick välling och sen låg vi bara och gosade! Du är så himla mysig min lilla bebis! Gosnos! Sen har vi mest slappat hela dagen. Jag har ju inte direkt vart så pigg idag så det vart inget gym heller. Arg! Men det var skönt att bara ta det lugnt en dag iaf. När Stoffe kom hem lagade vi mat och sen har vi umgåtts allihop! Familjemys!

Vid 20 tiden ringde det på dörren. Jag vägrade öppna för jag har blivit skitnojjig efter alla inbrott i husen och mannen jag såg i titthålet kände jag inte igen? Läskig man! Efter ca tio min ringde det på dörren igen, nu två gånger. Jag ville fortfarande inte öppna, men Stoffe gjorde det. Där stod samma man och frågade om han fick komma in tio min för att skriva en krönika om vårt barns första levnadsår? Huh? Han sa att han jobbade för ett företag som gjorde det? När Stoffe sa att vi inte hade tid bad han att få komma in tre min ist. Stoffe svarade återigen nej och mannen gav sig inte. Så frågade han om han fick komma in en minut bara för att fråga lite frågor. Tillslut gav han sig och gick sin väg. Jag var skiträdd. Stoffe försökte säga något till mig och jag bara slog undan hans hand. Jag fick för mig att han ville skada mitt barn och var jätte rädd. Efter detta gick jag ut på ballkongen för att ta en cigg och ringa min svägerska Cattis som bor i samma hus, två nummer bort. var tvungen att fråga om samma sak hänt dem. Och ja, det hade de. Dock hade mannen inte sagt exakt samma sak till dem, utan pratat om ngn bok? Hennes kille vart skogstokig och sprang ut för att leta upp mannen och fråga vad han höll på med. Men han hittade honom inte. Om detta hade vart seriöst hade han inte haft med sig lite broschyrer eller någon slags anteckningsbok eller liknande? Han såg så sliskig ut, sunkig! Jag skakade länge efteråt!

Nu har tv 3 fått för sig att inte längre sända 2900 Happiness på tv utan endast på web-tv? Varför då? Det är säkert omtyckt av många så det kan knappast pga för få tittare. Finns så mycket annat skit de kan ta bort från tv:n och visa på nätet ist. Typ som Singing Bee som är det mest värdelösa program jag sett. Tillgjort skit!

Slår ett slag för mitt Happiness, ska förboka boxen med! Me like!

image56

Kommentarer
Postat av: zandra

Gud vilken läskig man! :s Jag hade varit skiträdd!
Jag öppnar typ aldrig om jag inte vet vem det är , haha det är bara jehovas o reklam och skit !

2008-02-28 @ 11:17:01
URL: http://zandrae.blogspot.com
Postat av: Linnea

Fy faan vilken äckel gubbe. Jag och Erik hade blivigt vansinniga. förstår att du reagerade så. hellt sjukt!

2008-02-28 @ 20:20:21
URL: http://metrobloggen.se/enprinsessasdag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0