Svar på din kommentar!

Du skrev:

Jag undrar varför du tar bort vissa kommentarer? Tål du inte kritik? Tycker det är roande att läsa din blogg. Men förstår bara inte varför du tar bort vissa kommentarer?

Mitt svar:

Jätte roligt att du tycker om min blogg! Jo, visst tål jag kritik! Men det finns gränser. De människor vars kommentarer jag valt att ta bort är vänner, dock anonymt till den människa tål minst av allt i denna värld. Kritik för all del, men att kritisera mig endast pga att de är dennes vänner tycker jag är pinsamt. Därför väljer jag att ta bort dem. Annars får folk mer än gärna skriva hur elaka saker som helst! Anonym innebär att man av ngn anledning inte vill visa vem man är. Kan man stå för sina kommentarer kan man åtminstone skriva ett namn

!


Kommentarer
Postat av: Kossan :)

bra svar, jag håller med dig till 100 % :)
ha en fortsatt trevlig dag :D

2008-02-25 @ 15:25:34
URL: http://hogan.blogg.se
Postat av: En som läser din blogg dagligen.

Okej. Då är jag med :-) Ha de bra!

2008-02-25 @ 15:55:49
Postat av: erica

är du medlem i familjeliv

2008-02-26 @ 13:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0