Nyttig Morgon

                                                                   

God Morgon Sverige! Hoppas ni sovit gott & fått en bra start på dagen! Själv sitter jag på övervåningen ute hos mina svärföräldrar och bloggar vilt samt gluttar på Våra bästa år. På fredag är det tänk att vi ska kunna bo hemma igen. Då har de rivit hela vårt badrum samt sanerat klart de värsta. Sen blir det torkning med hjälp av fläktar och efter det sätts det in nya rör och läggs nytt kakel på golv och väggar! Efter de kommer alla nya fina saker. Toalett, handfat och badkar! Jumms! Har även förhandlat till mig en sprillans ny spis till köket och så får vi 40% rabatt på hyran i två månader! Fint! Så jag känner mig lyxigt överröst med nya prylar just nu!

Freja väckte mig vid 08 imorse. Då var det bara att gå upp för hon ville minsan inte sova mer! Bubblade, skrattade och klättrade runt i sängen. Sjövild! Sen gick vi ner i köket och åt frukost. Hon fick lite god barngröt och smörade rån och jag gjorde min nya favorit frukost, Havregrynsgröt med mjölk! Nothing else! Socker och sötningsmedel, sylt och sirap är numer uteslutet ur mig kost. Så gott det går iaf! Tänkte handla hem lite osötade bär idag att ha på gröten så blir den lite lyxigare! Hursomhelst, nu älskar jag havregrynsgröt!

Nu ska jag sminka och klä på mig! Sen får vi se om jag tar en promenad med Freja idag igen, trots att det bara är gymmet som gäller på Onsdagar! Wiee, ikväll blir det ett Core pass! Måste hämta USB-kabeln till kameran idag så jag kan lägga in min startbild på viktnedgången! Btw, nu är jag brun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0