Ny vecka full av träning!

Japp! På med träningskläderna och hugg tag i vattenflaskan, idag ska Madde till gymmet igen! Härligt!
Har fart runt i lägenheten och städat idag och har precios fått i mig en tallrik havregrynsgröt. Jumms! Läste precis på en GI sida att det ska vara ett perfekt mellanmål. Gott är det! Min bror och hans tjej tog med sig Frejsan till stan så att jag skulle kunna städa undan. Pratade med dem precis och det fick hur bra som helst!

Älsklingen kom precis hem och ska städa klart de lilla som är kvar. Själv ska jag ladda upp mobilen och sedan ge mig iväg! Skönt! Med tanke på att jag såg resultat på måttbandet redan efter en vecka så känner jag mig riktigt taggad. Blir nog en solninge efter det också. Snart har jag byggt upp den brännan jag vill och kommer sen lugna mig till ca en max två gånger i veckan! Hursom, riktigt skönt att ligga och steka sig efter ett hårt träningspass!

Sol idag, fan va underbart!


Kommentarer
Postat av: zandra

Du får ta det lugnt med solningen ;) Det är farligt! ;P

2008-02-25 @ 18:25:06
URL: http://zandrae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0