Nu bor vi hemma igen!

Efter att ha bott ute hos svärföräldrarna sen i måndags är vi nu hemma i vår lägenhet igen! Hm, badrummet är ju bara sååå snyggt nu! Betong, betong och åter betong! Bara en toalett i mitten och en stor jäkla fläkt som låter som bara den. Den drar el vill jag lova! Måste ringa om det på måndag så vi slipper betala elräkningen nästa månad!

Kvällen har jag tillbringar på gymmet och efter det åkte jag hem till Stina för att hjälpa henne med förberedelserna inför deras röllop/dop/treårskalas imorgon! Efter det åkte jag hem! Min bror och hans flickvän kom hit idag för att stanna här i helgen! Riktigt nice!

Imorgon kommer Stina och hämtar mig vid 08.45. Ska med henne till frissan när hon ska få bröllopsfrilla och efter det åker vi hem till henne där jag ska sminka och göra iordning henne! Kul! Sen åker jag till kyrkan och så kommer Stoffe och vår lilla Freja bus dit! Ska ta en massa pics imorrn att lägga upp på bloggen!

Nu ska jag sova people! Avslutar med ett youtube klipp på en världens bästa sångare!

Edwin McCain - Take Me



Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Tack för den fina kommentaren på min blogg och för ditt besök! Hoppas att du kommer tillbaka!

Ha en trevlig lördag!
/Sus

2008-02-23 @ 00:19:58
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0