Dessa situationer

Jag är så trött på dessa människor. Varför inte nöja sig med att göra upp i godo? Nej, då vill de hellre att vi anmäler honom för misshandel och går den rättsliga vägen! Fine by us! Det är helt upp till er! Trodde dock att ni var en aning mer logiska än så! Anledningen till att jag skriver om dig och även använde ditt namn var för att jag är så fruktansvärt trött på ditt sätt att behandla dina vänner på. Du stöter bort dem allihop och tillslut står du där ensam. Utan man, familj och vänner! Förstår du inte det!? JO, du har sagt elaka saker om mina katter. Jag citerar: " Kattjävlar, Äckelkatter..." Behöver jag fortsätta!?

Detta är det sista jag skriver om dig i min blogg (ett svar på tal.) Du talar om hur modig du är och att du alltid säger vad du tycker och tänker. Men du kan inte ens ta en diskution om det hela. Du kallar mig saker och beter dig som en jävla fjortis ibland. Är du så jävla dum, fattar du inte att jag började tycka om dig? Trodde du var en vän!

Det beror knappast på mig att det blev som det blev, med tanke på att du ryker ihop med dina vänner lite titt som tätt. Mina vänner finns kvar, alla utom du! Så vad kan man dra för slutsatser av det? Hursom, jag hoppas verkligen utav hela mitt hjärta att allting går bra den 6 Mars och att den lilla snorungen erkänner sina lögner. Fan vad jag hoppas det! Jag hoppas att allting löser sig för dig, honom och ert barn! Ni är värda det, det är alla värda! Synd bara att du inte kan önska andra människor samma lycka utan endast trycker ner dem! Lycka även till med körkortet!

Vi skapar själva de situationer vi hamnat i och då är det jävlar i mig bara att ro i land!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Min blogg är död men den ska genom gå en operation under natten så förhoppningsvis återupplivas den :( :)

2008-02-20 @ 15:58:36
URL: http://sofieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0