Älskar att storhandla!

Jag fullkomligt älskar att storhandla! Det är skitkul! Varför tycker så många att det är jobbigt? Kommentarer som " Suck, nu måste vi åka och storhandla igen! " haglar! Whatever, I love it! Kom precis hem från Citygross med min älskling. Markus och Anna var barnvakt åt Frejsan. Gav henne välling och nattade henne. Jo ni, hon somnade lika bra som alltid.

Skönast just nu: En extrem massa mat till oss och Frejsan! Blöjinvation!

Nu ska jag ta och laga min spagetti och köttfärssås med lite riven parmesanost & en grönsallad. Känns skönt att jag har lärt mig äta lagom och på regelbundna tider.

Btw, träningen gick skitbra idag också och jag börjar känna mig som en gladare och friskare tjej. Jag älskar att träna nu och längtar redan tills på onsdag! Imorgon är dey 45 min promenad som gäller.


image36

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja visst är det kul att storhandla Me Like

2008-02-25 @ 21:46:26
URL: http://sofieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0