Vinkväll med de söta

Jag är sååå trött! Har varken haft tid eller lust att uppdatera denna blogg. I torsdags var vi iväg till IKEA och handlade en massa saker. Bla säng till Freja, supersöt i vitt. Allt kommer upp på bloggen när vi fått helt klart här hemma. Sedan vart det en massa annat också. Jisses, det är dyrt att impulsåka till IKEA. But I love it!

Igår skulle hon för första gången sova i sin vanliga säng. Stoffe & Jag fick utan att överdriva springa tillbaka med Freja in till hennes säng minst 50 ggr. Sen slutade vi att räkna och tillsist somnade hon. Mamma & Pappas bus! Imorse kom en liten Frejsibus intrippande till oss och sa " Mamma!" Världens sötaste som alltid! Sedan frågade jag Stoffe om inte han och Freja kunde hitta på något under dagen så jag kunde plugga & jobba! Det gick skitbra och dagen slutade på ett mycket bra pengaplus! I LOVE!

Nu har vi ÄNTLIGEN satt upp de mesta julsakerna. Haha, en vecka efter 1:a advent. Men varför vara som alla andra. Boring!

Dagen har vart skitkul rentutsagt. L, du får mig att skratta som jag aldrig gjort förut. Du är one of a kind! Jag tror nästan jag blivit kär i dig! Du är helt klart den absolut skönaste på denna jord. Ska bli sjukt roligt om du kommer hit den 27 när jag är ensam hemma. Dricka vin och annat mys! Puss baby!

Nu ska jag slänga på mig lite
smink och nå snyggare kläder. För nu blir det vin & ölkväll med Matte & Titti!
So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh vinkväll! Vad härligt :)

2008-12-06 @ 20:11:29
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/
Postat av: hannah

fota gärna mig :P

2008-12-08 @ 16:17:32
URL: http://hannahslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0