Tänd ett Ljus!

På julafton efter en "American Breakfast"¨åkte jag, Mamma, Markus och Sofie till kyrkan för att tända ljus hos mormor, morfar & farmor. Det var mysigt och det känns så skönt att stå där i lugnet och bara småprata om hur de var när de levde. Hur mycket glädje och värme de spred! Hur mycket man saknar dem och önskar att de var här!



Mormor, morfar & farmor jag saknar er så det gör ont. Jag hoppas ni har det
fint uppe i himlen. Älskar er av hela mitt hjärta!




I denna kyrka gifte sig min mamma & pappa. Jag döptes och konfirmerades
här. Min mormor, morfar & farmor ligger begravda på den vackra kyrkogården
och Freja är döpt här hon också. Den dagen jag gifter mig ska det vara i
denna kyrka och ingen annan. Stoffe tycker den är supervacker och vill gifta
sig här lika mycket som jag! Nästa bebis vi får kommer självklart att döpas
här också! I underbara Järfälla Kyrka!




Efter att vi tänt ljus hos mormor, morfar & farmor så gick vi in i kyrkan och
tände ett ljus för alla människor som har det svårt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0