Maddix pussar Gonatt


Nu ska jag hoppa i sängen och titta på vänner med Stoffis! Ska bli väldigt mysigt honey! Annars har jag haft en härlig dag. Hade bara en lektion, dock med Fröken G som jag tog mig igenom utan att bli vansinning för att hon trycker ner någon av mina klasskompisar. Sedan åkte vi ner till Viken hela familjen och hälsade på Stoffis farfar för att fika och umgås! Vi fick också pengar i julklapp! Tnx so much! Sånt behövs ju alltid i juletid, eller vad säger ni?

Sedan hoppade Stoffis & Frejsibus av hemma och jag åkte till Cubus för att byta mina jeans. Var ju säker på att 44 var storleken för mig eftersom jag knappt kommit i det förut. Nästan lutat åt 46? Help!!! Men gott folk. 44 var alldeles för stora! Kan ni förstå hur lycklig det gjorde mig! Hihi! Så in på Cubus och bytte så jag fick ett par i strl 42! Satt perfekt! Wiee! Sedan tog jag en sväng in på Maxi och shoppade lite smått. Det vart en snygg, lite större bordstablett i brunt, två värmeljushållare i guld, värmeljus, en vit julblomma & ännu en julklapp till Freja! Fick också med mig en rosa top från Cubus. I Like! Sen ville feedern i familjen äta snabbismat. Såklart fick han det. Själv var jag nyttig och åt... Pizza. (Dvs samma sak som min pojkvän!)

Längtar tills min Frejsibus vaknar och jag får pussa på henne massor! Imorgon ska vi ha en riktig gosdag! När hon vi hämtat henne på dagis ska vi bara mysa hela eftermiddagen och kvällen! Har vart så mycket med skolan och så, så jag nästan kännt att jag inte gett henne tillräckligt med tid! Men nu är det snart jullov! Ska spendera all tid med vår dotter! Freja, vi älskar dig över allt annat! Du är världens vackraste!!!

Slänger in en låt innan jag lägger mig! Ni bara måste lyssna på den, underbar!
Within Temptation feat. Keith Caputo - What Have You Done Now


Kommentarer
Postat av: Jonna

Yey, det gjorde du! Ush.. Jag får lixom ingen ro till att sova. Klockan har redan passerat över midnatt och jag undrar fortfarande vad fan jag gör vaken?? Ses imorgon, Nattinatt.

2008-12-04 @ 00:16:32
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0