Loverboy


Min pojkvän har kommit ut ur garderoben! Han kan laga mat som en gud!!! Yeah, and now he´s even more amazing than ever. Ikväll överraskade han både mig och Freja med att bjuda på en hemmagjord paj. Han var så stolt över sitt pajskal & fantastiska fyllning bestående av kesella, ort, purjolök & rökt skinka. Till det gjordes en underbar grönsallad! Det var underbart att se honom så lycklig & framförallt lyckad. Jag berömde honom gång på gång och man såg hur stolt han var! Med all rätt älskling det var världens mysigaste middag! Love You!

Både i förrgår, igår & imorse hade vi världens mysigaste "kärleksakt" och sedan kysstes vi hur länge som helst. Det var länge sedan allt kändes så bra som det gör nu. Han gör mig lyckligast i världen. Mycket har förändrats sedan vi tog avstånd till några i hans familj pga svek & skitsnack. Han är en gladare människa och så också jag! Vi behöver inte denna skit, vårt förhållande är värd det bästa, ja vår familj såklart!

Jag ser verkligen fram emot att vara i Stockholm tre veckor i jul. Vi ska ha det helt underbart. Mellan den 27-30 December ska jag hem till Norrköping för att jobba! Ska bli skitkul verkligen! Älskar mitt jobb! Det ger mig glädje & den humor som behövs när man arbetar!

Vill passa på att säga att jag tycker så himla mycket om min klass & vår klassföreståndare. Självklart vill jag ge ett speciellt tack såhär i vintertider till mina fantastiska Maria, Linda, Madde, Carla & Emelie! Ni är Platina, guld, silver & brons värda på samma gång.

Sen vill jag också pussa lite på min fantastiska vän Liina som får mig att skratta arslet av mig, får mig på fruktansvärt bra humör & som är den absolut skönaste brud jag någonsin lärt känna! All cred Brorsan!

Och till dig Zandra vill jag bara säga att jag är sjukt avundsjuk på att du snart ska föda bebis och att jag tänker vara med på din förlossning no mather what! Ska vi säga så? Så får du vara med på min nästa. Jag menar, vi måste ju öva med tanke på att vi ska bli barnmorskor snart! Lovie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0