Glöggsmak & Trött

Sitter med "lapisen" i köket med tända ljus och funderar över varför jag inte lagt mig ännu? Jag som är så trött. Sippar på en kopp glögg och längtar tills på julafton. Ska bli superspännande att se vad Freja får av sin fantastiska mormor, moster, morbror m.fl. Jag har världens absolut bästa familj och alla i Norrköping är dumma i huvudet! Nej, man ska inte dra alla över en kant, men väldigt många beter sig illa, vilket resulterar i att jag tycker mindra bra om dom... " Oj så fin i kanten hon vart nu! " - You say!  

Sitter och slipar på mina nyårslöften! Har två stycken än så länge, men tänkte komma på ett till. År 2009 ska bli mitt år. It´s my time to shine! All my dreams will come true...

Im just babbeling, g´night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0