En tankeväckande kommentar!

Jag fick en kommentar. Isak ställde en fråga jag själv ställt mig själv många gånger. Den sista månaden har svaret gått upp för mig mer och mer och jag tänkte delge er detta. Så när jag nu förklarat behöver ni inte ställa mer frågor omkring detta. Men skönt att den kom upp så jag får lätta mitt hjärta:

Isak  ([email protected]) om Vår Julafton:
Har lillan ingen farmor och farfar :(

Mitt Svar på Isak´s kommentar:

Hej Isak! Kul att du tar dig tid att kommentera min blogg. Jo, Freja har en farmor och farfar som är i livet. Farfar träffar vi och hans nya fru och kommer att byta julklappar efter vår Stockholmsvistelse. Men henne riktiga Farmor har vi ingen kontakt med. Det är pga diverse orsaker och att jag som mamma helt enkelt inte orkar ha någon relation till henne som det ser ut nu. Det är ett val vi gjort och som känns bra för oss allihop. Freja har en mormor & morfar samt plast mormor och plastmorfar som ger henne all kärlek hon behöver! Så hon är supernöjd och vi känner ett lugn över att slippa alla intriger och viskande bakom våra ryggar vi tidigare upplevt. God fortsättning!

/ Maddix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0