År 2008

Snart är år 2008 slut. Även om jag tycker det vart härligt med ett Nollåtta år så ska det faktiskt bli skönt med lite nytt. Ett nytt år innebär faktiskt mycket förändring. Inte bara för mig utan hela mänskligheten. Tänk er att hela Sverige stannar upp och hurrar vid precis samma klockslag. Och att resten av världen gör detsamma när deras kl slår tolv. Eller så önskar de av hela sitt hjärta att de hade någon att dela denna sekund med. Någon att hålla i handen, någon att kyssa, någon att skratta med. Vi måste tänka mer på andra och inte bara oss själva. Kan vi lova varandra det inför år 2009? Jag kan!

Jag tänkte skriva ner lite som hänt under det gångna året för att se vad jag kan göra annorlunda till nästa!

Hur var ditt 2008?

Vilken månad mådde du som bäst:
Juni, hände mycket roligt!
Vilken månad mådde du som sämst: Oktober, deppig månad!
Vilket är ditt bästa minne från 2008: Stoffe & Frejas överraskningsfest som jag fixade!
Vad har du blivit mest irriterad & arg över: Att jag vart ärlig mot Sofie & sen blivit totalt lurad av henne!
Vad har du gjort 2008 som du inte gjort förut: Firat min dotters 1-års dag
Vad är du mest tacksam över: Att mina nära och kära är friska och glada!
Vad önskar du att du gjort annorlunda: Inte litat på min svärmor & Sofie igen!
Vilken musik spelade du mest: Daughtry, Hinder & Beyoncé
Vad såg du mest på tv: 2900 Happiness utan tvekan!
Vilken serie såg du mest på dvd: Vänner, helt klart!
Vilken film såg du flest gånger: P.S I Love You
Vilken kändig tyckte du var snyggast: Gerard Butler
Vem sjöng bäst: John Mayer
Vad förvånade dig mest: Att jag kan gå ner i vikt så lätt
Vad har gjort dig lycklig: Min familj & mina tjejkompisar i klassen!
Vad har förbättrats: Min kontakt med pappa som nu är jättebra!

Vad kommer du att göra år 2009?

1. Gå på Idol-audition [Förhoppningsvis vara med i Idol]
2. Fortsätta min Undersköterskeutbidning
3. Börja bebisverkstaden julen 2009

Vad har du för nyårslöften?

Svar: Jag har två stycken, som ska bli tre. Men vad det är får ni reda på under Nyårsafton! 
          Än så länge är det bara jag som vet vilka det är!

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Jag önskar att jag kunde se framemot det nya året lika mycket som du, det skrivs att år 2009 kommer att bli det värsta året någonsin i ekonomisk synvinkeln, en lågkunjuktur utan dess lika är påväg att första det samhälle vi lever idag och alla kommer att bli lidande utav det

2008-12-29 @ 15:46:54
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: erika ulars

hallå. finns du på facebook. jag tycker att du sjunger mycket bra. tror att du kommer att komma med i idol2009

2008-12-29 @ 17:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0