Wroom!

Jag har så otroligt mycket att göra just nu! Helt plötsligt är jag inte mammaledig längre. Jag kan inte tvätta, städa, laga mat, organisera eller någonting när jag vill. Jag kan heller inte busa med Frejsan, eller sova förmiddagslur brevid henne. För nu går hon på dagis och jag i skolan! Det går hur bra som helst för oss båda men oj så jag saknar henne om dagarna! Jag är så lycklig när jag får se henne efter skolan och krama och pussa på henne!

Man förstod inte hur mycket tid man hade när man var hemma. Man tyckte dagarna sprang iväg. Men då skulle ni bara veta hur det är nu! Jag hinner inte ens gå upp på morgonen för att sedan gå och lägga mig igen. Nej, skämtåsido men det går otroligt fort! Sen ska man klämma in alla vardagssysslor, lek, bus, bad mm med Freja & ha tid över för Stoffe! Smile! Man ska också hinna med skolan och alla prov och uppgifter! Snart är det ju dags för praktik också!

Det säger bara wroom så har ännu en vecka gått!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman.. Jag vet hur det är efter att ha sommarjobbat hela sommaren från att ha varit mammaledig, men man kommer in i det sanrt, får lite rutiner och lite mer ordning på sig själv!!



Kramis!

2008-08-26 @ 11:39:19
URL: http://wickselllaurell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0