Skönhetstips no2

Här kommer mitt andra skönhetstips!

Inte för att vara den som är den, men jag har turen att ha väldigt fin och jämn hy. Problemet är dock att så fort jag ser minsta "blackhead" så får jag panik. Och självklart kommer de alltid när jag som minst vill ha en finne lysandes mitt på näsan. Men nu har jag hittat något som verkligen fungerar för mig!

Zendium tandkräm!
Det är helt oemotståndligt! Smörj in de ställen där du tycks ana eller har finnar/blackhead´s! Sov med det över natten och dagen efter sköljer du av och de är borta! Ett plus är att du luktar jätte fräsht! Imagine what this would do if you covered your whole body in toothpaste!

Fan så läcker man blir i dessa vita mintprickar!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Brukar också köra en del med deet där och det funkar faktiskt bra =) perfekt knep.

2008-08-03 @ 11:04:31
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0