Orlando Bloom

Jag har aldrig varken fashinerats av eller tyckt att Orlando Bloom vart speciellt snygg. Jag har inte förstått denna ständiga hysteri kring honom utan istället tittat åt andra skådisar som jag vetat att jag tyckt om.

Men så kom då den dagen då även Madde skulle få upp ögonen för den evige riddaren, Legolas, Will turner and so on. Ja listan kan göras lång. Det var igår då jag bestämde mig för att lägga mig i soffan och sova middag med Freja som jag klickade mig in på mammas Svenska motsvarighet till Amerikanska TiVo som jag hittade filmen " Kindom of Heaven! "

Jag är annars inte mycket för såna filmer men det var det enda jag inte sett så jag valde att titta och se vad det var för något. Efter en minut var jag stenfast i filmen! Den var ju helt underbar & Orlando Bloom´s skådespelar insats ska vi inte ens prata om. Killen kan spela, killen vet hur han lyckas & killen har en fantastisk utstråling! Min inställning till denne Orlande ändrades radikalt och nu har jag nog fått lite av en ny favorit bland manliga skådespelare!

Sen tror jag att lite har med att göra att han spelar riddare. Och visst är bara det lite extra sexigt! Man borde få igång ridderligheten hos män igen? Vore sjysst om killar kunde arbeta som riddare i dagens läge! Jag tror killar i uniform skulle få det svårt att fånga tjejer efter det!

More Knight´s to the people!


 

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Jodå, det är något PETA alltid kör med, jag har bara översatt det till svenska;)

Tackartackar!

2008-08-05 @ 07:33:32
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0