Lunchrast

Sitter här i datasalen i skolan och bloggar lite under lunchen! Idag fick man agera lärare efter vissa påtryckningar av mina fantastiska klasskompisar. Jo, så jag höll i ungefär halva medicinska grundkursen! Satsar man på MVG så är det väl klart att man inte bangar. Inget annat betyg är godtagbart! Smile!

Ikväll blir det utgång med några av tjejerna i klassen! Vissa ska äta, men jag snålar med cashen och nöjer mig med ett eller ett par glas vin. Det är så det ska vara! Äta kan jag väl göra hemma även om det är mer lyxigt att äta på restaurang! Kommer iaf att ta med mig kameran och knäppa en massa sexiga kort på en massa blivande nurses in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0