Getinga"s"r!

Det finns inget jag är så rädd för som getingar. Det skrämmer skiten ur mig! Tänk att en så liten varelse kan vara så fruktansvärd. Jag blir helt galen när jag ser en geting. Kan lova att jag gjort många "sköna" saker när en geting närmat sig. Folk har fullkomligt vridit sig av skatt. Helt klart det värsta jag vet.

Saker jag gjort:
- När jag satt hos en kompis och fikade så rev jag ner båda hennes blomlådor och en hängampel. Sprang in i vardagsrummet och rev ner en högtalare till stereon som gick i bitar.
- Hade ner en blomlåda som gick sönder. Även detta hos en kompis. Dock en annan tjejkompis.
- Hällt ut brännande hett kaffe över en killkompis då jag viftade till med armarna. Han skrek och jag med. (Dock skrek han av smärta.)
- Jag har sprungit runt på en fullsatt strand och viftat med en plastspade. Folk måste undrat vad fan jag viftade mot.
- Jag har sprungit rakt in i en vägg och fått en bula i pannan och börjat blöda.
- Jag har ramlat av en cykel och skrapat upp bägge knäskålarna.
- Jag har hällt ut en flaska såpbubblor över en stackars turist på Kolmårdens Djurpark (Igår 21 Juli 2008.) Detta var också då jag viftade som bäst.

Det är ingenting jag bara säger, JAG BLIR LIVRÄDD!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0