Massor att skriva!

Nu har jag fått en del kommentarer ang diverse ting och jag LOVAR på heder och samvete att svara er ikväll! Jag trodde verkligen att jag skulle orka igår, men jag var på pisshumör. Jag var så sugen på precis allt, men go vänner... Jag stod emot frästelsen! Jag klunkade mina 3 L vatten och åt mina 3 Cambridge påsar! Var tom en timme på gymmet. Oj, vad det var länge sen! Skönt att äntligen vara igång igen!

Nu sitter jag i köket med min flaska vatten och har precis städat hela lägenheten, hängt tvätt, satt på ny och diskat all disk. Var iof inte så mycket! Väntar på att Frejsan ska vakna för kl 10.30 ska vi vara på underbara BVC. Vi har verkligen haft turen att få en helt underbar barnsköterska, Sanna! Du är helt fantastisk!

Nehepp, nu måste jag nog gå in och väcka skruttan!
Japp, jag lovar Ikväll blir det MASSOR av inlägg!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Sofie

så duktig du är gumms Stolt

2008-04-03 @ 22:44:45
URL: http://sofieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0