HEJ PÅ ER!

Förlåt att jag inte skrivit på länge. Men det händer så mycket roligt här just nu, så jag har inte hunnit. Sen har ju blogg.se krånglat sjukt mycket den senaste veckan vilket gjort mig skitbörbannad och vissa dagar tappat lusten. Nu är jag iaf tillbaka och kommer att uppdatera lika mycket som innan.

Kan kasta in en liten notis om att jag idag kommer att börja med CAMBRIDGE KUREN! Jag kommer att köra renkur i minst 2 veckor och hoppas att tappa massor. Det är ju så många som har bra erfarenheter utav denna kur så nu ska jag ge mig på den jag med. Även min sväris Pia ska ge sig på detta idag, men bara köra kombinerad kur. Mes! Haha! Så igår var hon här och vi svullade massor på sibyllamat, vit choklad, läsk och annat! Mums! Men nu är det 2 veckors hård träning och pulverdrinkar som gäller! Yihaaa! Btw, så tycker jag att det är jätte kul att vi kommit varandra nära igen jag och Pia! Känns bra tycker jag!

Tack snälla för den söta stolen och den jätte söta hinken med nallar på och det lilla setet med sandleksakerna! Freja tycker att det är jätte kul att leka med dom sakerna!

Nej nu måste jag byta blöja på Freja och sen ska jag äta min första påse! Jummie!

FREJA KAN NU VINKA & JA HON VINKAR SOM MAN SKA, UTÅT MED HANDEN!
Vet ju att vissa ska påpeka hur andra ungar vinkar, men så du vet! Hon gör som man ska!

Kommentarer
Postat av: Tossan

MADDEE!!!
va hade du för mail adress nu igen ?
de gick ej att skicka nåt till dig sist , vill att du gör min sida fiiin :P

2008-04-02 @ 09:10:41
URL: http://atousak.blogg.se
Postat av: Sara

Vad roligt att du är tillbaka!!
Undrar bara om du fått mitt mail angående att byta bild på min blogg?
Och har du fått paketet??? Det kanske inte var så bra det där halsbandet??
Kram Sara

2008-04-02 @ 10:11:46
URL: http://dizela.blogg.se
Postat av: Sofie

Åhh så sött lilla Frejis, annledningen till att barn oftast vinkar med handen åt fel håll är för att det är så dem ser våra händer när vi vinkar det ska ju se likadant ut :)

2008-04-02 @ 10:36:36
URL: http://sofieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0