En Kommentar

Jag fick en kommentar utav min mammas gamla kompis här på bloggen. Först och främst vart jag riktigt förvånad. Hur hittade hon min blogg? Tycker hursom att det var riktigt roligt att hon skrev, med tanke på hur mycket vi umgicks med henne när jag var mindre, en sisådär 8-14 år kanske.

" Hej tjejen,hörde av Alexander att
du blivit mamma till en helt bedårande tjej:0)Hoppas livet är som du vill ha det och att du ,din familj och din mamma mår bra.Kanske minns du mig inte men jag är Madde,mamma till Markus kompis Alexander Wiak.Stor kram till dig (stjärnöga) var det nog din mamma kallade dig :0)
"

Önskar du lämnat en mail eller något så jag kunnat skriva tillbaka, men ist så skriver jag här och hoppas att du läser det! Tack så mycket för din kommentar, jätte kul att veta vilka som läser!


UNDRAR inte NI ibland hur vissa hittar er blogg?

Bjuder på en gammal bild på mig själv!

image241

Då, nu & föralltid en Noll Åtta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0