Dag 6 (-4,8 Kg) & Dag 7 (-4,7 Kg)

Japps, jag gick upp 100 gram mellan dag 6 & 7. Det var nämligen så att jag jobbade hela dagen igår och hann inte få i mig något som helst vatten då jag stod i kassan hela tiden och ville inte vara kissnödig hela tiden. Så jag kunde inte dricka mina 3 L. När jag sen kom hem var jag helt svimfärdig och urtorkad så då kom jag och Carro (Kim flickvän) överrens om att vi skulle äta något på kvällen! Sagt och gjort! Jag gjorde i ordning tacos till mig och Stoffe eftersom det var det enda jag kom på som går snabbt och inte alls innehåller massa onödiga kolhydrater! Jag brukar få i mig hur mycket som helst, jag menar - tacos är ju inte äckligt precis. Men, idag fick jag i mig två små skal med köttfärs och massa sallad! Sedan var jag proppmätt! Så igår vart det med andra ord kombinerad kur. Men idag kör jag på som vanligt igen med ren kur. Åtminstone tills påsarna är slut! Hoppas komma under 80 Kg iaf. Sedan ska jag och Stoffe promenera minst 45 min varje dag och jag ska springa på gymmet 3 ggr / vecka.

Mitt mål är att ha nått 65 Kg tills September! (18,9 Kg kvar!) Det går väl?

Nu ska vi ut till Farfar och extra Farmor och lämna Freja som ska vara där idag medans jag jobbar och Stoffe hjälper sin mamma att flytta! Jodå, jag ska jobba idag igen! Wiee, tycker det är så otroligt roligt att jobba på Plantagen! Jag älskar miljön och mina arbetskompisar är helt underbar. Vi har så roligt tillsammans! Detta blir andra sommaren jag jobbar där och jag är så glaaad att jag fått möjligheten att jobba på Plantan i sommar igen!

Börjar 11, men vill vara där vid halv! Jag tycker alltid att det känns bäst att komma i god tid!
Har man fått ett arbete i detta land så ska man ta vara på det tycker jag. De växer ju inte på träd! Det är ju trots allt personalen som är företagets ansikte utåt!

Ej hemma mellan 10.30-16.30

Kommentarer
Postat av: Suziie

Hej!
4kg på 4 dgr. De där skull eja behöva prova på känner jag.
Men jag tycker personligen inte att du behöver gå ner. Jag tycker du ser sund ut!
Helt perfekt. (spec. efter att ha fått en liten beba! Kram :)

2008-05-06 @ 16:31:04
URL: http://suzettej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0