Dag 5 (- 4,5 Kg)

Jag är skit irriterad! Bara 300 gr - idag också. Jag hoppades ju vara under 84 kg iaf, men nej! Jag tappar all motivation nu! Jag vill inte mer, jag har ingen lust! Jag vet att jag kan, det är inte så att jag inte klarar mer! Jag har bara ingen lust! Det är fan fredag och ikväll vill jag äta en biff med en stor grönsallad och bearnaisé! Har dock bestämt mig för att när jag slutar med CK så kommer jag utesluta alla onödiga kolhydrater. Men unna mig något gott på lördagar!

Måste sminka mig och fixa iordning inför min och Frejas lilla promenad som jag planerat! Det kanske får ännu mer fart på fläsket! UT måste vi iaf!

Det ska bli sååå skönt att få jobba imorgon igen! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att det passade!!
Ja jag skulel vilja få texten rätt, Sofie bytte bilden åt mej men texten blev fel. Det ska ju stå En blogg om allt mellan Himmel & Helvete
Helvete saknas...
Ska kolla om jag har någon annan bild på mej för den där är ganska ful faktiskt! Men kan jag maila en ny i så fall?
kram S

2008-04-11 @ 12:24:13
URL: http://dizela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0