Café Mys

Jag och Freja har seriöst haft världens mysigaste dag. Vi bestämde oss för att ta en långpromenad Strömmen så vi packade lite mysig matsäck och gick iväg. Precis när vi gick ur porten så ringde Zandra och vi pratade ett bra tag. Jag fick världens jävla skrattutbrott helt plötsligt, och Zandra fattade ingenting! Haha, hon är så skön att prata med. Finns ingen jag skrattar så jävla mycket med i telefon. Du är underbar & snygg! Smile!

"Jag lovar, det var Värsta tanten!"

Efter ungeför 40 minuter kom vi fram till världens mysigaste café. Gamla hus och en helt underbar miljö. Jag bestämde att jag skulle ta en kaffe och ge Freja lunch. Vi satt där och fikade och mös utomhus. Det var verkligen helt amaizing! Sedan pratade jag lite med Carro i tel och hon tjatade på att jag skulle komma hem till henne och Kim en vecka så vi kunde umgås massor. Yes I will! Ska kolla vilken dag som passar att jag och Freja åker upp till Stockholm! Snart hoppas jag!

När vi kom hem hade Freja somnat så jag lät henne fortsätta sova i vagnen på balkongen medans jag städade, diskade och tvättade. Vart ju bara så fint! Jag lovar att lägga ut bilder på lägenheten snart Zandra! Smile! 
 
Nu är Stoffe hemma och vi ska slappa på balkongen med lite fika!

Konversation med Svärmor under promenaden

Jag: Nu ska vi mata ankorna här så Freja får se.
Svärmor: Jaha vad mysigt.
Jag: Fan dom verkar förbannade, tänk om de anfaller.
Svärmor: Klart dom inte gör.
Jag: Dom attackerar ju för fan. Jag måste springa.
Svärmor: *Asgarvar* Men Freja då.
Jag: Hon är här, men nu ska vi spring för nu jävlar hoppar dom på oss.
Svärmor: *Asgarvar fortfarande*
Jag: Om jag står här, lite llängre bort så kanske det går bättre.
Svärmor: Det är ju kul för Freja att se på ankorna med.
Jag: Nej, nu jävlar kommer det fiskmåsar också. Nu skiter jag i dom här fågeljävlarna.
Svärmor: *Skrattattack*
Jag: Här försöker man vara snäll och vad fan får man för det. Skitfåglar!



       
     
         







Kommentarer
Postat av: Therese

Svar: japp, Hörsalen i Norrköping.

2008-04-22 @ 16:08:10
URL: http://mariatherese07.blogg.se
Postat av: Erika

SÖT UNGE!! :)

2008-04-22 @ 17:18:15
URL: http://mylines.blogg.se
Postat av: Sofie

Guf så sjunkt när jag läste ditt inlägg så tänkte jag på dem husen direkt. var lite komiskt att se på bilderna att det var dem jag tänkte på

2008-04-22 @ 17:58:21
URL: http://sofieb.blogg.se
Postat av: Stoffe

Hoppas att ni får en minst lika härlig dag idag! Ska som vanligt tänka på er hela tiden på jobbet :)
Nu ska jag gå!
Älskar er mina fina Sessor!

Massa pussar // Papi

2008-04-23 @ 05:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0