praktik dag 1

First of all! Jag måste få be om ursäkt för den usla fotokvalitén! För det första använde jag mobilkameran i all hast och för det andra har jag Photoshop på lånedatorn! Men men, ha tålamod!

Idag var första dagen på praktiken, dvs Psykiatriska Vårdavdelningen på Sjukhuset här i Norrköping. Otroligt intressant och vansinnigt lärorikt. Har fått en toppenhandledare som förklarar både bra och mycket! Äntligen! Dessutom är resten av personalen fantastisk. Dagen bjöd inte på mycket mer än mjukstart. Vart till att hälsa på patienterna, bädda någon säng, fixa middag och fika, gå på promenix med en ump:is! And a lot of kaffe!

Jag känner mig supervälkommen! Imorgon ska jag ner på Psykiatriska Akutmottagningen för att se hur de arbetar där nere. Jag ska vara där i två dagar, just för att få ett hum om hur det går till innan de läggs in på exempelvis vår avdelning! Det kommer bli fränt!

Nu väntar sängen och lite web-tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0