Massa inlägg




Härligt mulen morgon

Vaknade av en liten Freja som ville ha ny blöja, välling och se på Bolt! Vi har sovit i soffan inatt pga att jag målade sovrummet sista vändan sent i går natt. Var väldans mysigt att somna bredvid en liten sessa som låg och snusade sedan länge tillbaka. Extra mysigt då regnet smattrade mot rutan!

Idag blir det till att försöka komma iordning i lägenheten efter allt målande. Ska bli superkul att stryka gardiner och få upp på plats. Ställa blommor och lampor där de ska vara och sätta upp tavlor på väggarna! Ska helt klart ha ett tavelkaos ovanför soffan! [Bilder kommer!] Ska också få iordning Frejas myshörna, men det får vänta till Stoffe kommer hem så vi kan använda slagborren! Den är nämligen helt galen och vi två går inte ihop! Smile!

Det blir också pannkakor och innelek med Freja och William!
Nu ska jag ge Freja lite risgrynsgröt och sen ska vi bada!

Vecka 35



Massor av Mys

Har precis tankat på mitt Comviq Kontant Surf och tänkte köra en snabb update innan jag beger mig in i sovrummet för att måla fondväggen! Sen är jag klar med målandet! Gissa om det är läckert! Yes!

Det har vart en riktig slappardag hemma på grund av vädret! Freja har myst till Pippi, Lotta och Hitta Nemo, tillsammans med mig, farmor och senare på kvällen även William! Jag lagade korv och mos som barnen ville ha och efter det fick de varsin Hello Kitty glass! Åh vad de har skrattat tillsammans! De satt på varsin sida om bordet och skickade Williams bil mellan sig vilket uppenbarligen var riktigt kul!

Eftersom William ska vara hos farmor tillochmed tisdag ska vi hitta på massa kul tillsammans. Vi ska åka till folkparken och bada om vädret tillåter, äta pannkakor, eventuellt baka och se massa på Pippi! De är verkligen världens sötaste kusiner tillsammans! Så vansinnigt lika till sätt och utseende så det finns inte! Sötnosar!

Vid 15 idag kom Stina och hämtade mig, medans farmor såg efter Freja! Kände nämligen att jag hade så pass kraftiga sammandragningar och mensvärk att jag ville kolla upp det, så vi tog en tripp till förlossningen. Bebis mådde toppen men jag hade åkt på urinvägsinfektion! Mindre kul! Vart hemskickad med en pencillinkur som ska ätas i minst sju dagar!

Nu måste jag verkligen måla färdigt så vi imorgon kan fixa iordning i lägenheten!
Kan knappt fatta att jag går in i v.35 imorgon! Snart Bebis!!!


Kitchen done


Igår vid 00.30 hade jag målat klart köket! Så jävla läckert vart det, med risk för att låta mallig! Jag hade ju bestämt mig för att vänta med sovrummet tills Stoffe kommer hem för att få så mycket hjälp som möjligt då det börjar blir galet tungt med magen, men samtidigt måste vi få det klart innan bebis kommer!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men så fort målningen av sovrummet är klar så kommer det bloggas på som vanligt. Hoppas dock Stoffe uppdaterar lite bättre och håller er uppdaterade!

Annat som ska fixas är:
- Slipa och Måla Spjälsängen
- Slipa och måla byrån
- Slipa och måla brudkistan
- Göra iordning Frejas myshörna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0