29 sept

Efter frissan tog vi en promenad upp på stan. Strosade runt lite i de mysiga heminredningsaffärerna men slutade sen inne på Mique och Bodyshop! Köpte lite presenter och jag fick en bodylotion "Grapefrukt" av Stoffe och tvingade honom att köpa Skrubbhandskar till sig själv eftertsom jag visste att han skulle tycka dom var toppensköna och grymt bra. Det visade sig sedan att jag hade rätt, as usual! Inne på Mique vart det två fylla-i-baby-böcker. De var faktiskt ganska dyra för att vara just såna, men vi har gått och trånat efter dom ett bra tag och tyckte att det var värt det. Så när tjejerna fyller 18 år får de likadana! Kul idé tycker jag! Dessutom vart det en lördagsgodisskål till Freja som vi kan fylla med Chips, popcorn eller annat och så sist men inte minst lite nya bra-å-ha muggar!

Sånt där kul ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0