29 juli

Efter att ha mått galet wierd igår och inte sovit någonting inatt så stannade S hemma idag för att hjälpa mig! Blåsigt ute och molningt begav vi oss till simhallen med Freja! Med en puff runt vardera arm simmade hon från ena sidan av bassängen till den andra utan hjälp, massor av gånger. Sen fort upp vid trappan och tillbaka till andra sidan för att hoppa i. Tänkte för ett tag att "tjejen är inte rädd för någonting!" Det är numer bekräftat!

Därpå åkte vi till Veddesta och åt lite lunch på Daysie´s och shoppade 2 kg kräftor till vårt fredagsmys! Sedan hem till mams och somnade på soffan! Nu är paps och Frejsi ute i lekparken varpå jag måste släpa mitt tunga "jag" ut dit för att be om shoppinghjälp. Jag tänkte nämligen laga Kycklingwraps till middag och "wrapsen" är slut!

Älskling jobbar natt från 21, och sedan går han på dag vid 07!
Var kanske tur att han var hemma... Han behöver också andas!

32 dagar kvar... nu går det långsamt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0