21 sept

Kvinnor kan... pojkar vill? Eller!? Imorse gick jag upp tidigt med Freja! Gjorde välling, såg barprogram, diskade, tvättade en masin och dammsög hela lägenheten! Effektivitet på högsta nivå! Därefter åt vi frukost, bara vi två! Startade "nya livet" med en grapefrukt, världens bästa Proviva, ett ägg & en smärgås! Känner mig buspigg!



Efter frukost åkte pyssellådan fram och vi satte oss för att måla! Mysig mamma-Freja stund med andra ord!



Fan så kreativ jag är! Ser ni vad det är?



Efter målandet vaknade Alice & ville tutta! Så på med ny blöja & Muffinsbody, sen var det vår mysstund!



Väldans mysig morgon! Nu ska jag pumpa sen göra mig färdig för skolan!
Diggar mitt liv nu alltså!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0