18 juni 09

Freja har spenderat den regniga [återigen] dagen med att klä in sig i presentpapper & presentsnören! Självklart var jag tvungen att slänga fram kameran och fota när hon hade mängder av snören runt halsen. Kanske hittar jag den perfekta bilden att använda på hennes plakat om en sisådär 17 år då vår Bus förhoppningsvis tar studenten & står där på skolgården klädd som en julgran i diverse nallar, champangeflaskor mm! Dvs om hon inte gör som sin mamma och hoppar av gymnasiet, festar och lever rövare! Hm!

[Note:
Hennes mamma, jag i detta fall - sliter idag ihjäl mig när det kommer till skolan. Moi har fått fem MVG & tre VG i samtliga åtta ämnen jag läst de senaste två terminerna. I höst väntar de tre sista ämnena för att bli färdig Mentalskötare, men jag hoppas också komma in på kvällskursen och läsa Matte B. Något som krävs för att komma in på SSK-utbildning! Jag kommer dessutom inte att vara mammaledig i höst efter att bebis är född. Nejdå, jag ska vara hemma 10 dagar tillsammans med Stoffe, men sen är det han som ska vara pappaledig. Detta för att jag ska kunna slutföra mina gymnasiestudier och för att han är lika mycket förälder som jag och också har rätt till att vara föräldraledig i början, så som jag var med Freja! Kan det bli mer rättvist!]

Oops -
Someone´s kicking my bladder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0