17 okt

Sitter i soffan och myser till ljudet av Alice som spelar pingis med sina leksaker i babygymmet! Är så himla härligt att se henne ligga där och roa sig när hon lärt sig kordinera händerna. Hon fokuserar, tar upp handen i lagom höjd och tjong så smäller hon till leksakerna! Gurglar, skrattar och sen om igen! Mammas lilla busunge!

Freja & Paps är iväg på dans. Fasen att jag ska vara sjuk, ville ju också vara med och skutta runt! Det var så kul första gången jag var med! Älskling har börjat gymma. Han har försökt förklara för mig att kortet endast kommer ligga i plånboken som prydnad och att han inte kommer att komma iväg. Men envis som jag är förklarade jag att han heller inte kommer sitta hemma och lata sig för jag tänker baske mig sparka iväg honom till gymmet minst fyra gånger i veckan. Det är dags för oss båda att ta tag i vår vikt. Han måste upp och jag måste ner.

Jag har sagt att jag inte gifter mig med honom förns jag väger minst 10 kg mindre än vad han gör så vi har en bit kvar. Dags att börja tänka på vad vi äter, hur och om vi tränar mm! Jag SKA bäras över tröskeln på bröllopsnatten och där med basta! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0