14 juli 2009



Freja har haft en helt fantastisk dag på Skansen tillsammans med mormor och lilla moster Sofie! De har åkt alla möjlöiga karuseller, klappat getter, sett apor och ätit stor glass med choklakex! Solen sken och Freja var överlycklig! Det värmer så otroligt mycket i mitt mammahjärta! Vid 19 kom trion hem och uppför trappan kom en stolt liten Freja med en stor Nyckelpigeballong i handen som hon fått av mormor! " Mamma, titta Ejja har! " 

Faller ner på knä brevid henne, pussar henens panna och känner mig varm inombords! Hon har haft en underbar dag och pricken över i:et blev en stor nyckelpiga som svävar ovanför marken! Freja är lycklig, jag med!

Tack mamma & Sofie för att ni gav Freja en toppendag! ♥
Och tack för att jag fick rå om mig själv och bara vara, underbart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0