13 sept

Åh har vart en såndär fullspäckad Lördag! Jag och Freja hade verkligen supermysigt och jättekul på dansen imorse. Sedan ålkte vi och shoppade danskläder till sötisungen. Hon fick själv välja! Sedan vart det hemåt och äta brunch med familjen, scrambled eggs, bacon, toast and Coffeé! Jummsi! Sedan somnade både jag, Freja & Alice en supersnabbis medans paps åkte iväg med sväris och shoppade kräftor samt en ny kofta till mig och kläder till barnen. Han är så undebar min prins!

Efter det hämtade han upp Freja och så åkte de till skogen och plockade mängder av blåbär och lite kantareller. Av det vart det blåbärspaj & lite över till blåbärsmuffins imorgon! Under tiden spelade jag och Alice Chris Daughtry´s nya skiva på hög volym & Storstädade hela lägenheten!

Nu på kvällen har vi ätit kräftor & vitlöksbröd! Sedan paj, godis och chips! Mumsi! NU blir det sängen och mer ingående update imorgon! Grymt trött nu! Pussen mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0