V.25


Nu är det bara 15 veckor kvar tills vår Liten är hos oss! Dvs om han eller hon inte bestämmer sig för att komma tidigare eller senare. Det beror ju också på om och isf när jag blir igångsatt! Fränt! Just nu känns det väldigt bra trots att jag "jobbar" heltid (på praktiken), sköter hushållet alldeles själv, med tvätt, städ, disk, dammsugning, matlagning och allt vad det innebär, lämnar och hämtar Frejsan, busar och leker med henne, packar och annat! Jag har helt klart bevisat att jag klarar detta galant! Sen att jag längtar massor efter Stoffe är ju självklart, men när han kommer ner blir det väldigt massa mer stökigt, mer tvätt, mer disk and so on! Men det gör inget såklart!

På Fredag ska jag till BM på första kontrollen denna graviditet! Tänk att jag gått och längtat och väntat sedan v.10 på att gå dit igen! Har alltså inte vart hos henne sen inskrivningen! Så otroligt spännande att se vad SF-mått och hjärtljud ligger på! Ser verkligen fram mot det! Plus att älskling är hemma då igen! Wieee!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Varför har du inte varit hos BM sen v.10? Det har ju i.o.f.s. inte jag heller men jag var bara nyfiken på varför.

2009-05-12 @ 11:31:12
URL: http://lovemum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0