Gravid kvinna i nöd

Yeeehaaa! Idag ska vi åka till Arkö hela klassen och "spela" kvinnor och män i sjönöd och förhoppningsvis bli räddade av kustbevakningen och andra! Jag har fått rollen " Gravid kvinna som är orolig över att något hänt hennes barn när båten körde rakt in i (vad det nu var!) " Hmmm... kommer bli en svår en! Haha, tur att man är gravid så man slipper "låtsas!" Ska bli skitkul hursom helst!

Tack sväris för att du erbjöd dig att hämta Freja tidigare på dagis igår, var superbra barnvakt åt henne, lagade mat åt oss och fixade och donade tills jag kom hem. Var verkligen behövligt och skönt att åka till stan själv och sola efter praktiken! Även om de nya rören schteekte mig out-of-country brun! Du är en klippis Svärmor! Blir så toppen nu när vi flyttar in dörr i dörr så Freja kan springa in och busa och du slipper vänta på spårvagnen flera gånger i veckan som aldrig kommer i tid iaf! Smile!

Nej nu ska jag smeta på mig lite mascara & ett par tights innan jag går ner med Freja till daycare! Maria kommer 07.20 och hämtar mig och belive me - MAN vill inte komma försent!

Ps. Tack Stina för en superttrevlig kväll som vanligt igår. Tack för alla fina bebiskläder & foglossningsskärpet! Kommer att komma till användning - No doubt! Ds.


Kommentarer
Postat av: Stina

Tack själv gumman!!

Alltid lika trevligt att kvälls

mysa hos dig vännen.

Hoppas du har haft en bra dag!

Puss och kram!

2009-05-07 @ 17:31:23
Postat av: Maria

Hahahhahaha, nu var du väl lite väl hård?? Och du lyckades ju komma i tid, bravo!! Puss och tack för en trevlig dag!!

2009-05-07 @ 20:34:09
Postat av: Anonym

Solar du när du är gravid ? barnet kan få psoriasis osv.

2009-05-07 @ 21:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0