Frågor...

1. Hur gammal är du om fem år? Då är jag 27år, ska fylla 28år.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Älskling, Freja & Tessy!
3. Hur lång är du? 169 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Blindness
5. Vem ringde du senast? Älskling 
 6. Vem ringde dig senast? Stina
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:a ,nu när jag slutat röka
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? Tre veckor sedan
10. Vilken ögonfärg har du? Melerade
11. När vaknade du i dag? 06 nånting
12. Vilken är din favoritjulsång? Ngn Frank Sinatra, klockrent!
13. Vilken är din favoritplats? Skärgården med familjen
14. Vilken plats föredrar du minst? Samtliga rökiga platser, ueek!
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Stockholm, i hus med familj och vovve
16. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min dotter!
18. Hur stor är din säng? Vår säng är 160 cm, ska snart slängas & köpas ny
19. Har du stationär eller bärbar dator? Både och!
.20. Sover du med eller utan kläder på dig? Nakenfis eller t-shirt
21. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har totalt fyra kuddar i sängen!
22. Vilka länder har du besökt? Spanien, Danmark, Tyskland... eh glömt nåt nu tror jag?
23. Vilka städer/samhällen har du bott på? Uppsala, Sollentuna, Järfälla, Norrköping
25. Är du social? Mycket! Vansinnigt social!
26. Vilken är din favoritglass? Gillar inte glass men choklad om jag måste välja 
27. Vilken är din favoritefterrätt? Sorbe av färska frukter
28. Tycker du om kinamat? Jummie!
29. Tycker du om kaffe? Helt klart, mindre sedan jag slutade röka!
30. Vad dricker du till frukost? Järn & C-vitamin brus & kaffe
31. Sover du på någon särskild sida? På mage!!!
32. Kan du spela poker? Otroligt bra!
33. Tycker du om att mysa/kela? Yes! Cosy!
34. Är du en beroende människa? Av min finaste familj!
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner inte, men vet!
36. Vill du ha barn? Har ju Frejsan & är gravid med nr 2 så jag antar att svaret är självklart =) 
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Danska, Norska & Lite tyska
38. Har du någonsin åkt ambulans? Tre gånger tror jag!
39. Föredrar du havet eller en bassäng? Hmm, både och!
40. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder & Inredning (dottern såklart!)
41. Äger du dyrbara smycken? Vad räknas som dyrbar? Vissa är dyra men det är det personliga värdet som räknas!
42. Vilka är dina favoritprogram på tv? Just nu COPS, I Love!
43. Kan du rulla med tungan? Yes!
44. Vem är den roligaste människan du känner? Min lillebror! Oslagbar!
45. Sover du med gosedjur? Nops!
46. Vad har du för ringsignal? Sony Ericsson´s orginal
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Apselut!
48. Hund eller katt? Både och! 
49. Flirtar du mycket? Från och till!
50. Kan du byta olja på bilen? Om jag skulle behöva går det nog!
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nix
52. Vilken var den senaste boken du läste? Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna
53. Den bästa bok du läst? Den jag nämnde ovan!
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Innan jag vart gravid var det iFORM
55. Dansar du i bilen? Galet!
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM & The Voice
57.Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skolanteckningar
58. När var du i kyrkan senast? Farfars begravning
59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Victoria 
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Lite mer än sju dagar på Gotland =)


Kommentarer
Postat av: -Liam's Mamma

hehe jaa :P

2009-03-28 @ 01:52:55
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Madde S

Här har du min blogg :) kram

2009-04-01 @ 17:18:53
URL: http://madelenestening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0