Promenix.

YES! Vi tog en mysig promenad hela familjen runt strömmen förut. Mysigt och underbart! Ankorna [jaja änderna då] försökte febrilt fånga de brödbitar vi kastade då fiskmåsarna betedde sig som gamar. Hade med oss frukt, juice och kaffe och fikade vid vattnet. Riktigt mysigt!

Nu har vi fått i oss lite Tacos som var kvar från igår och ska stoppa Freja i säng. Stoffe ska åka hem till sin lillebror Rickard och ha lite egen broderstid och under tiden ska jag hänga tvätt som en annan hemmafru! Blää vad tråkigt! Jag tänker fasen slå på en film undertiden och hänga plaggen på ställning i vardagsrummet!

Snart blir det inget mer tvättmaskinslyx! När vi flyttar till Vidablick blir det tvättstuga som gäller. Fy vad tråkigt! Men det går ju det med!

Nu ska jag ta mig ett glas Schweppers Forest och börja tvätta!
Vid 16 är vi nämligen bjudna på lördagsmiddag hemma hos svärmor!

Kommentarer
Postat av: tessan

Ja men visst var det,det hade jag absolut inte väntat mig.



Jadu jag sitter och håller på för fullt. Börjar känna mig ganska så klart men har fortfarande en del kvar att göra. Det värsta är att motivationen börjat försvinna helt nu också... Hur går det för dig då sötis?!

Puss

2009-03-22 @ 20:07:29
URL: http://tessyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0