Beautiful & Childish



Jag måste medge att det kändes lite motigt att fylla 23 år! Att jag dagarna innan idag börjat känna mig gammal och grå! Men såhär, första kvällen som nybliven 23 åring måste jag säga att det känns riktigt bra. Jag & min fantastiskt snygga pojkvän har vart iväg på bio och sett Baksmällan! Herregud, det var länge sen jag skrattade så mycket åt en film. Helt underbar och så värd fem plus! Gå och se den! Jag har också ätit tårta som för första gången någonsin blev mer ett konstnärligt kaos än en vacker skapelse, men som också smakade barnsligt gott med chokladfromage kräm och jordgubbar! Aldrig mer ska jag tjura över att grädden inte täcker tårtan som den ska eller att jordgubbarna inte räcker till garnering. För sanningen är, att den smakar godare, ju busigare den är!

Min söta sockerliknande dotter sjöng för mig imorse " Måleva, måleva..."
och klättrade upp bredvid mig i sängen för att hjälpa till att öppna mina paket. Jag, gammal? Jag har en 2 årig dotter! Det är vad jag kallar beviset på att vara en ung mamma! Jag är dessutom gravid med bebis nr 2, vilket innebär att jag kommer vara en ung tvåbarnsmamma på ynka 23 år! De flesta har inte ens börjat bebisverkstaden då! Min Freja, min lillá bus! Av helt mitt hjärta älskar jag dig! Du gjorde min dag till den bästa!

Jag ska föralltid, så länge jag lever vara Vacker & Barnslig! Om inte på utsidan så ska jag behålla det inom mig! Livet blir så mycket vackrare, så mycket enklare då!

Det är grymt att vara 23! ♥

Kommentarer
Postat av: Zandra

Man ska vara barnslig annars är man inte mänsklig! ;) Jätte fina kort på dig sötnows! Så otroligt fin & fräsh gravido ;) Du kommer bli den bästa 2barnsmamman! You rock! <3

2009-06-11 @ 22:48:02
URL: http://zandrax.blogg.se/
Postat av: iida.

Grattis i efterskott ! Kram Iida

2009-06-12 @ 17:27:13
URL: http://angelmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0