Alla Hjärtans Dag!


Vi hade verkligen en supermysig alla ♥-dag!
Den var något utöver det vanliga! Solen sken och vi spenderade mestadels av förmiddagsen utomhus med fika och lek i parken. Efter det vart det hem och förbereda middag och städa! Effektivt! Älskling åkte och handlade vad som fattades och kom hem med en överraskning. Både till mig och Freja! Jag fick en fantastisk, mörk röd ros och världens sötaste kort! Det finns ingen så romantisk som dig älskling. Du skriver så underbart & gör mig så lycklig! Tack min fina!

Sedan avnjöt vi min fantastiska smörgåstårta och därefter vart det melodifestivalen. Svärmor hade roligt åt sin lilla trollunge som dansade som en vildbatting till Lili & Sussie! Därefter vart det Måns Zemmel"röv"! Whoa! Gumsan var upp till 21.30 tror jag, sen somnade hon som en stock i soffan! Hon har aldrig vart uppe så länge och jag är förvånad över att hon orkade eftersom hon vaknade 6.30!

Nu fladdrar bebis i magen
och signalerar att han/hon vill ha lite smörgåstårta!
Dags för lunch och Omvårdnadsstudier! I eftermiddag blir det långprommis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0