Tidsfördriv

Snodde denna lista av Sandra eftersom jag har aningen småtråkigt just nu!

Hur mycket pengar har du på din mobil? Jag har abonnemang!
Vad ser du om du ser åt vänster? Stoffes kavajer, en extrasäng, plantjord & en stege
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Familjen
Hur lång är du? 168 cm
Vilken är den senaste filmen du sett? Righteous Kill - Galet bra!
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Tackar Tack!
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
När såg du senast din mamma? Ca två veckor sedan
När vaknade du idag? Vid 08
Vilken är din favoritplats? I Stockholm - Home sweet Home
Vilken plats föredrar du minst? Rökiga miljöer - Har själv slutat!
Vart tror du att du befinner dig om tio år? I Stockholm i en mysig villa med familjen
Hur stor är din säng? 160 cm bred & 200 cm lång
Vad sover du i? Nakenfis
Hur många kuddar har du i sängen? Fyra
Var har du bott/bor? I Uppsala, Sollentuna, Järfälla, & i fem olika lägenheter i Norrköping
Tycker du om kinamat? Men ÅH ja!
Tycker du om kaffe? Väldig sällan!
Vad dricker du helst till frukost? Juice eller te!
Kan du spela poker? Yes!
Känner du någon med med samma födelsedatum som dig? Ja
Vill du ha barn? Jag har ju en dotter & en bebis på G <3
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Danska & Norska (lite tyska)
Har du någonsin åkt ambulans? Jepp
Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng
Vad spenderar du helst pengar på? Inredning
Äger du dyrbara smycken? Nope, gillar inte smycken
Kan du rulla med tungan? Oh Yes!
Vem är den roligaste människan du känner? Min lillebror, helt klart
Vad har du för ringsignal? Takida - Curly Sue
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Absolut
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min pärm med alla papper från skolan, en väska & Stoffes tomma platta öl!
Kan du byta olja på bilen? Byta olja, Yes!
Vilken var den senaste bok du läste? Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna
Dansar du i bilen? Diggar gör jag åtminstonde!
När var du i kyrkan senast? På farfars begravning
Hur många hål har du i öronen? 2 st
Har du någon piercing? Yes, navel, tunga & hade förut i näsan
Har du någon tatuering? Ja på vänster skuldra som jag gjort själv & i vänster ljumske
Har du provat droger? Vad klassar du/ni som droger?
Röka eller snusa? Inget längre! Men det luktar apa om rökare och bajs om snusare så jag föredrar nog rökare!
Har du pojkvän/flickvän? Japp! <3
Vad är ditt mobil nummer? 07358195**
Mobil? Sony Eriksson nått sånt!
Vad ska du göra ikväll? Göra klart mitt Hjärttsviktsarbete & läsa bloggar! Innan dess mysa med familjen!
Har du några syskon? Två helsyskon & Tre halvsyskon
Choklad eller surt? Chocolate!!! <3


Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag lånar din lista :)

2009-02-19 @ 09:57:35
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0