Go[s]natt!

Nu ska jag hoppa ner i sängen tillsammans med min Stoffe ♥ & gosa en aning innan vi somnar! Jag kommer vara supertrött imorgon när jag ska upp till skolan, men kände att jag behövde denna sena kväll/natt för mig själv ute i soffan! Bara vara tillsammans med min bloggdesign & Beck!

Frejsan ♥ har världens hosta och ont i magen! Jag avskyr att inte kunna göra något när hon mår dåligt. Varken hostmedicin eller alvedon hjälper. Stoffe sprang ner till Coop innan de stängde och köpte katrinplommonpuré i ett försök att lösa upp hennes mage. Men vem vill ha sånt när man sovit i två timmar och är nyvaken? Så hon fick somna om i min famn och sedan bar vi in henne i sängen! Älsklingen min, mamma & pappa finns här!

Så var det då dags för skola igen efter en veckas sportlov. Synd bara att Maria är hemma och "vabbar," så jag inte får träffa henne och ge henne en puss för att hon är så go vår lilla [soon to become 30 åring!] - Jag skrev det med glimten i ögat Maria! Men jag får iallafall träffa alla andra underbara & skratta lite åt respektive hyss som gjorts på lovet!

Nu ska vi sussa sött!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0