v.20

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40



Crazy [Cräj:sy] Jag är redan i v.20! Idag när jag entrade familjeliv.se blinkade ordet Grattis på skärmen! Helt plötsligt jag jag gått halva tiden. Nu kan jag börja känna mig gravid? No shit! Jag är trött som ett jag vet inte vad, virrig som en gammal höna och sur som ett ruttet äpple. Im sorry! Liten i magen sparkar bara när jag ligger på mage. Iaf vad jag känner av eftersom jag har moderkakan i framvägg! Men det kommer nog snart!

Det är e solig dag i Stockholm och jag ska snart ut i det fina vädret och ta en långpromenad med Freja och vovven! Sedan blir det förmodligen en tripp till lekparken innan Frejsan ska sova middag!

Den 24 April ska vi till Linköping och Anders Selbing för tillväxt UL & 3&4D ultaljud! Det är så otroligt häftigt att se ansiktet på sin vackra därinne. Gjorde det med Freja också, men då frågade vi även om könet, vilket man får hos honom. Men denna gång ska vi inte ta reda på vad det är därinne.  Det får vara en överraskning! Men jag är galet nyfiken. Dock håller Emelie på att öva in vad jag ska säga när han frågar om vi vill veta:

- Nej, vi vill inte veta. Nu pratar vi inte mer om det!

Skönt att man har sina pushiga klasskompisar som kan hjälpa en ibland! Nu bär det av ut i solen, efter en morgonpuss till Stoffe som snart ska till jobbet! Konstigt det känns att han faktiskt bor hos min mamma, bror och lillasyster och har fast jobb i Stockholm! =)

Kommentarer
Postat av: tessan

HAHA.... vadå tycker du inte om min design?!?!?! Som jag har kämpat med den :D asg.

Du är fri att göra vad du vill med den, själv blir jag bara irriterad när jag försöker för att det aldrig blir som jag tänkt mig!!!

Vilken underbart härlig första dag på lovet, solsken, solsken. (lite blåsigt, men sol) PUSS PUSS PUSS

2009-04-06 @ 09:32:44
URL: http://tessyy.blogg.se/
Postat av: Jonna

Aw, mysigt med halva tiden =) Själv är jag sjukt trött på min mage. Slutet är bara jobbigt, när man knappt klarar av att ta sig ur sängen själv. Ska bli såå underbart när liten kikar ut. Hoppas du mår bra annars.

2009-04-06 @ 14:47:36
URL: http://gliittertankar.blogg.se/
Postat av: EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn

Tack! :)

Grattis till bebis i magen! När har du bf?

2009-04-06 @ 23:21:01
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0