Challange

Jag föddes i: Uppsala 1986
Jag växte upp i: Stockholm 1991-2005
Jag bor just nu i: Norrköping
Jag vill bo i: Stockholm (På G)

Hur många förhållanden har du haft: Fyra seriösa
Hur många av dem var/är bra: Två av dom [Micke & Stoffe]
Har du vart tillsammans med en våldsam kille/tjej: Ja, Tomas
Vilken av dina killar/tjejer kysste bäst: Utan tvekan Stoffe
Var det kärlek vid första ögonkastet med din nuvarande: Oja!
Har du vart otrogen: Ja det har jag
Berättade du det: På en gång
Har du blivit bedragen: Ja det också
Berättade han/hon det: Nej jag luskade ut det

Ditt bästa sommarminne: Gotlandsresorna & När Freja föddes
Det absolut bästa förfesthaket: Nivå 22 [Fridhemsplan]
Vackraste Stället du vart på: Visby
Det finaste du vet: Mitt allt - Min Freja ♥

Nämn en kändis [kille] du vill ligga med: Oj, Eric Winter
När du endå är på g, en tjej också: Eh, Jenna Jameson
Vem tycker du sjunger bäst av alla sångare: Rob Thomas ♥
Vilken musik föredrar du: Softrock

De mest spännande stället du haft sex på: På ett kontor i ett Garage
Gillar du S&M: Är du dum eller! Skadat!
Vad är sexigast på en kille/tjej: Händerna
Är utseendet viktigt: Ja absolut

Har du bra självförtroende: Nej, men det ska vi ändra på
Finns det någon du är avundsjuk på: Ja
Tror du att någon är avundsjuk på dig: Ja

Vad ska du göra när du gjort klart utmaningen: Titta på vänner och somna på Stoffes arm! ♥

Jag utmanar:
Stoffe
Zandra
Tette
Olivia
Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0