One Love!

Sitter här i köket alldeles i min ensamhet och lyssnar på underbara Chuck Prophet´s - No other Love! Helt underbar låt. Har tänt massa ljus & min doftlyckta. Nu doftar det melon i hela köket, fantastiskt. Jag känner att jag behöver vara för mig själv ett tag och bara vara. Jag är så fruktansvärt irriterad på människor i min omgivning nu. Inte alla, men väldigt många! Jag är så trött på att bli baktalad och bedragen utav de jag tror står mig nära. Jag försöker se förbi dem och lägga min energi på de som faktiskt är fantastiska. Nu fick jag en känsla av enorm saknad efter mina klasskompisar. Vet ni att jag älskar er massor? Hur mycket ni betyder för mig och hur glad jag är över att jag lärt känna er? Jag kanske borde berätta det för er oftare. Ni förtjänar att veta hur underbara ni är, verkligen!

Har precis gjort klart Melody´s bloggdesign och väntar nu på hennes respons. Ska blir väldigt roligt att höra vad hon tycker så jag kan lägga in den på hennes sida. Kommer att bli klockrent.

Nu vaknade Freja, så jag ska ta och mysa lite med min vackra och sedan så ska vi leka lite inne på hennes rum. Med någon av alla miljarder leksaker! Mamma älskar dig min lilla mandarin! One Love!

Kommentarer
Postat av: Melody

Super fin tycker jag! (: Japp japp.. Lite kärvt såhär 2 dagar innan lön ;) Så På Tisdag (: Då får du leka hur mycket du vill (: Thnx for the fine design (: i förväg ^^

2008-11-23 @ 18:08:49
URL: http://www.melodyy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0