In the morninglight

Vaknade för en stund sen och känner mig lite små febrig. Snoret rinner & det ät tjockt i huvudet. Jag har absolut ingen lust att bli förkyld nu igen. Jag har inte tid heller för den delen. Massor att görai skolan nu innan jullovet. Inlämningsuppifter, redovisningar och ett prov återstår! Sedan blir det skönt med lite jul tillsammans med familjen i Stockholm. Bara få koppla av och umgås. Äta julmat, baka julgodis & dricka glögg. Måste ta tag i julkorten som ska skickas också. Tänkte mig en liten pepparkaksgumma kanske, som äter pepparkakor! Smile! Vad tror ni om det? Önskar att det kunde komma en massa snö nu också så man kunde ge sig ut & åka pulka. Men som vanligt i detta avlånga land blir det väl snö i februari. Iaf snö som ligger kvar.

Snart är det 1:a advent. Ska bli hur mysigt som helst att julstäda, och fixa iordning med allt julpyssel, stjärnor mm. Det lyser så mysigt i fönstrena om julen. Det ser så hemtrevligt ut överallt. Vi köpte superfina julstjärnor förra året som vi använder i år igen. Jag vart ju helt fäst vid dem. Fint!

Den 2:aDecember ska vi classmates hem till vackraste Maria på adventsmys. Ska bli jätte spännande och se deras fina radhus & sitta allihop med tända ljus och bara vara tillsammans. Kanske får vi en lussebulle om vi är riktigt snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0