Sleeping Beauty

image358

Vår alldeles egna Freja bus. Det finns inget vackrare! Jag kunde aldrig tro att man kunde älska någon så mycket som man gör när man får barn. Det går inte att älska någon annan så mycket. Det var först när Freja föddes som jag fick veta vad äkta kärlek var.

Jag är så lycklig som har dig i mitt liv. Mitt liv är så mycket bättre nu när du är en del utav det. Jag är glad över att vi fick dig nu när vi är så unga så vi orkar haka på di ditt tempo. Glad över att just du är du och att du är just vår! Jag är glad över att ha fått en frisk och pigg liten tjej och över allt vackert du ger oss varje dag.

När jag sitter här i soffan och tittar på dig när du busar på golvet så kan jag inte förstå hur folk kan vilja leva sina utan barn. Det finns inget ärligare, inget vackrare och inget så betydelsefullt.

Jag är så evigt tacksam för all kärlek du ger mig!
Älskar dg min lilla Scrollan! / Mamsi ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin blogg & söt bäbis du har! :O

2008-05-14 @ 18:16:16
URL: http://sandrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0