Ny dag NYTT liv!

Det hände så otroligt mycket igår. Mycketdåligt som i slutänden lädde till något bra. Det var mycket diskussioner, ja tom osämja som resulterade i att mycket kom fram. Mycket som många ville ha sagt! Men det avslutades med några förlåt och kramar. Det känns så mycket bättre idag! Det är så skönt att ta tag i saker på en gång, istället för att bara låta det vara.

Jag orkar inte dra hela historien idag, allt jag kan säga är att det inte hade mycket med min och Stoffes relation att göra.

Började morgonen med en kopp kamomill te & en skål havregrynsgröt. Jag har sagt det förrut, men nu säger jag det igen och for sure denna gång. Jag ska bli mer hälsosam och så mycket fräshare. Jag tänker ta tag i rökningen också, men den får vänta tills i höst. Stoffe och jag har satt som mål att vara rök & snusfria den 1 November 08. Och det ska vi verkligen fixa.

Nu kom min lilla dotter & Stoffe hem från vårdcentralen hem. Det var där på Tympkontroll. Något som görs på små bebisar om de tidigare har haft öroninflammation för att se att trumhinnan rör sig som den ska. Det gjorde den, så det känns ju bra. När hon nu kom hem så höll hon ett litet klistermärke i handen. Ni vet såna man fick för att man vart duktig när man var liten. Hon såg så stolt ut så! Duktig tjej!

Nu ska jag slänga på mig lite kläder & smink för att sedan ge mig ut med min familj på en dags fönstershopping & promenad!

Se ya´ll later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0