Jag hakar på Blogg Trenden

image344
Hade jag precis träffat min fd Pojkvän Micke och var ny kär. Spenderade dagarna i Stockholms innestad och träffade våra kompisar på olika ställen. Satt vid Medis och lyssnade på skön HipHop & levde livet. Åkte till Gotland på sommaren och plankade in på deras camping. Det året fyllde jag 17 år! Samtidigt hade jag fortfarande lite kontakt med Stoffe som jag fortfarande var lite småkär i. Det har jag väl alltid varit!

image345
Hade jag bott i Norrköping i två månader och vart tillsammans med Stoffe i en dag. Vi var nykära och gjorde allt man gör tillsammans i början. En hel del censur här! På helgerna gick vi ut med kompisar på olika nattklubbar och annan ledig tid åkte vi och grillade vid ett mysigt ställe här i stan. Vi köpte våra två katter som vi inte kunde behålla och var tvugna att göra oss av med nyligen pga att jag utvecklade allergi efter graviditeten. Saknar!

image346
Var jag höggravid och hade mindre än två månader kvar tills jag skulle föda. Arbetade extra på Plantagen och umgicks med min Stoffe & våra nära och kära. Men mest av allt spenderade jag dagarna med att längta efter lilla Freja i magen och väntade på att hon skulle komma ut! Och den 4 Juli 2007 tittade vår underbara lilla Flicka ut efter 8 timmar på förlossningen. 3410 gr & 49 cm lång. En frisk & pigg liten Freja! KÄRLEK!

image347
Var det alla hjärtans dag och jag fick ett halsband av Stoffe till frukosten. Det var en underbar dag med mycket familjemys. Freja fick en vit nallebjörn & på kvällen åt vi jätte mysig middag tillsammans. Dessutom var min blogg relativt nystartad då.

image351
Var det min och Stoffes 3-års dag! Det firades med kärleksbrev och en helt underbar middag. Tack älskling!
Vi kommer fira vår 3-årsdag mer i Juni. Då ska vi vara barnlediga och bo på hotell i Stockholm. Mysigt!

image352

Har jag inte så mycket planerat utom en långpromenad med Freja runt Strömmen om det blir fint väder, samt solning & ett träningspass på gymmet.


image353
Hoppas jag att vi äntligen har flyttat till Stockholm och bor i det mysiga området där jag växte upp tillsammans med Stoffe och Frejsan! Annars läser jag andra terminen på Uska utbildningen och jobbar deltid på Plantagen! Om kvällarna umgås jag med min underbara familj och våra vänner!

Kommentarer
Postat av: RedBear

Tack sa mycket... och detsamma! Jattemysig blogg o snygg design.

Kul att du dopt dottern till Freja, det har alltid varit ett av mina favvonamn och har paxat det for framtida behov (sa ingen annan i slakten doper sina barn till det), lol!

Trevlig natt!
:) lina

2008-05-14 @ 01:43:46
URL: http://redbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0